Blogia
Incoherències

S'acaba el curs

Ja només queda una setmana per què acabe el curs... em queden dos exàmens i tornaré novament a Alacant. Ha passat l'any molt ràpidament, amb cada any la velocitat del temps augmenta i cada vegada em costa més adonar-me'n.

Tornaré a ma casa, amb la meua mare. Amb Sua. Amb "Shushi"... i Neus es quedarà a Barcelona i tornarem al mateix punt on hi érem abans: a cinc-cents km de distància, parlant cada nit i veient-nos cada tres o quatre setmanes. No sé com m'ho prendré tornar a la meua vida d'abans. Al menys el meu millor amic també torna a casa i estarem junts, curiosament després de sis anys ell a Altea i jo al poble.

 Tinc molts plans per al proper any. Supose que això fa que no se'm faça molt dur tornar-hi. Ja tinc clar que he d'acabar la carrera quan abans millor, intentaré participar a engiyers sense fronteres de forma activa, ja tinc clar que vull actuar en favor de la llengua i el pas a donar és apuntar-me a ACPV. A més, a més també vull donar clases de matemàtiques i física... i tirar endavant la web de GNU/Linux en català que ara està en proves:

SomGNU

La meua mare s'alegrarà molt de que torne amb ella. 

0 comentarios