Blogia
Incoherències

Cites

Fa un parell de dies vaig tindre l’ocasió de llegir un missatge d’una noia que afirmava no pertànyer a cap partit polític (cosa que no pose en dubte) i que ella i uns quants més (molta gent, a dir veritat) estaven recolçant una iniciativa per tal de dir no a l’estatut. La cosa curiosa és que aquesta noia ens preguntava que si l’havíem llegit. És cert que no m’ho he llegit tot, sobretot perquè hi ha coses que m’aborreixen una miqueta, però una visió general sí que tinc. La qüestió és que per a aquesta noia llegir-lo havia de significar adonar-se de què era una merda, de que perjudicava als catalans, etc, etc.

Llavors em vaig enrecordar que tenia un llibre que parla sobre veritats i mentides a prop de l’estatut. Hi havia algunes cites molt bones. Així que ho pose ací perquè no té pèrdua:


ESTATUT DE CATALUNYA. Veritats contra mentides. Ramon Tremosa i Balcells.

"En cuestión de separatismos siempre fueron más los separadores que los separatistas". Camilo José Cela.

"Cada dia crec més en el liberalisme però menys en els liberals". Gilbert K. Chesterton.

"La política, si no la fas, te la fan". Joan Fuster. [aquesta m’agrada molt]

"Quan es parla tant d’igualtat uns acaben sent més iguals que altres". George Orwell.

0 comentarios