Blogia
Incoherències

Estranyat...

L'últim article que he escrit ací al blog (el de "Què passa amb Flash a GNU/Linux?") vaig enviar-lo a Puntbarra perquè el considerava interessant...  i, de fet, me'l van publicar a la portada (als 3 o 4 dies després d'enviar-lo).

Estava jo tan content quan ahir a la nit, quan vaig anar a pegar-li una nova ullada a Puntbarra, quan veig que el meu article ja no hi era a la portada. És clar que és una xorrada que siga o no siga a la portada, em sorprén, però, que l'hagen posat i després l'hagen llevat.

És curiós perquè va haver-hi un comentari d'un visitant que deia que no sabia com podiem fer publicitat del software privatiu com és flash, jo li vaig respondre que en cap moment feia promoció, sinó que simplement qüestionavem el futur de flash a GNU/Linux.

El meu article continua a la pàgina, però no a la portada:

 http://puntbarra.com/node/2932

No sé si la persona que em va respondre tenia res a veure amb la web i força suficient per tal de llevar l'article de portada. Volia participar-hi sovint, ja que tenia en ment fer una pàgina del mateix tipus en català, però al veure puntbarra, em vaig dir que no calia. Ara bé, veient com m'han tractat (si realment ha sigut pel que m'imagine) i veient que hi ha molt poca mobilitat doncs... reneix la idea de crear una pàgina web d'informació sobre software lliure en català. 

0 comentarios