Blogia
Incoherències

Disculpeu-me...

Disculpeu-me si no escric molt últimament, sobretot per l’Elena, que sé que és fan nº1 del meu blog, jiji.

El que passa és que sembla que a Blogia estan fent "reformes" i de quan en quan no funciona. I clar, aixó d’escriure és una tasca molt especial: quan la inspiració ve, ve. I si no puc escriure alló que vull al moment, després perd les ganes, la inspiració mateixa i fins i tot el cap. 

De fet, ara mateix havia escrit un article més llarg i quan l'he enviat, s'ha esborrat. De fet, s'ha esborrat ja quatre vegades, peró he aprés a copiar-lo abans d'enviar-lo.

ME CAGUE EN TOT 

Mentres jo perd el cap una miqueta, podeu visitar a una Apóstata Desficiosa o a En Vicent Cubells, tots dos tenen coses interessants a dir. No com jo, que sempre estic marejant a prop de la relativitat de les coses. 

P.S. Perdoneu els accents, sembla que avui el meu GNU/Linux está tontet

0 comentarios